مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، وب سایت "پارس دیلی نیوز" یکشنبه 15 مرداد در گزارشی از تاثیر نداشتن تحریم ها در ایران خبر داد.

 

دراین گزارش آمده: «"دونالد رامسفلد" وزیر پیشین دفاع آمریکا در حکومت "جورج بوش" گفته است که تحریم های بین المللی هیچ تاثیری بر رژیم ایران نگذاشته اند و اگر او در دولت اسرائیل می بود، حکومت آمریکا را از حملۀ احتمالی اش به ایران مطلع نمی ساخت.

دونالد رامسفلد که این سخنان را در مصاحبه با شبکۀ تلویزیون آمریکایی "فاکس نیوز" اظهار داشته، ضمن پشتیبانی از موضع اسرائیل در قبال پروندۀ اتمی جمهوری اسلامی، گفته است که تحریم های بین المللی تاکنون هیچ اثری بر رفتار رژیم ایران نگذاشته اند.»

 

 

رامسفلد افزوده است: «به دلیل مناسبات جاری اسرائیل و آمریکا و اخباری که از طریق کاخ سفید درز می کند، اگر او جای دولت اسرائیل می بود احتمالاً دولت آمریکا را از حملۀ قریب الوقوعش به ایران مطلع نمی ساخت!»

 

وزیر پیشین دفاع آمریکا در خاتمه موضع نخست وزیر اسرائیل در قبال رژیم ایران را صحیح توصیف کرده و گفته است: «اشراف اطلاعاتی اسرائیل در مورد جمهوری اسلامی عالی است [!].

 

"دونالد رامسفلد" افزوده است که مجازات ها در طولانی مدت معمولاً مؤثر نیستند و در هر حال بیش از رژیم ایران، مردم این کشور از تحریم ها آسیب می بینند. اظهارات مقام های ایرانی که هر روز خواستار نابودی و ویرانی اسرائیل هستند، نخست وزیر این کشور را با مسئولیت های سنگینی در قبال امنیت اسرائیل مواجه ساخته است. اسرائیل نیازی ندارد همۀ تأسیسات اتمی جمهوری اسلامی را نابود کند، بلکه کافی است که فعالیت های اتمی این کشور را به تأخیر بیاندازد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:26 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 525809
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1